• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81751
+
-

جابه‌جایی زائران اربعین آذربایجان شرقی با ۳۰۰  اتوبوس

خبر کوتاه
جابه‌جایی زائران اربعین آذربایجان شرقی با ۳۰۰  اتوبوس

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی از مهیا شدن ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین این استان خبر داد. «اروجعلی علیزاده» به مهر گفت: سال گذشته ۱۷ هزار نفر از زائران استان از طریق شرکت‌‌های حمل‌و‌نقل جابه‌جا شدند که امسال برای ۲۵ هزار نفر پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: تعدادی از اتوبوس‌ها در مرز خسروی مستقر می‌شوند و کرمانشاه استان معین آذربایجان شرقی است که اتوبوس‌ها هنگام برگشت از شهر کرمانشاه به مقصد تبریز حرکت خواهند کرد. این مسئول با اشاره به این‌که زائران آذربایجان شرقی می‌توانند از مرز خسروی وارد کشور عراق شوند تأکید کرد: شرکت خوش‌ره تنها شرکت بین‌المللی است که اجازه خروج از کشور را دارد و زائران می‌توانند از طریق این شرکت تا داخل خاک عراق سفر کنند.

علیزاده همچنین با اشاره به میزان کرایه‌های جابه‌جایی زائران بیان کرد: کرایه حمل‌و‌نقل ناوگان اتوبوسرانی از این استان تا مرز خسروی برای اتوبوس‌های ۲۵ صندلی هر نفر ۹۴ هزار تومان، برای اتوبوس‌های ۳۳ صندلی ۸۰ هزار تومان و برای ۴۴ صندلی ۶۵ هزار تومان اعلام شده است. وی با تأکید بر این‌که هماهنگی‌های لازم با استان‌های مسیر حرکت کاروان آذربایجان شرقی انجام شده است تصریح کرد: امسال ۲۴ موکب از آذربایجان شرقی برای ارائه خدمات به زائران حسینی در خاک عراق و یک موکب نیز در مرز خسروی دایر خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید